Alla inlägg den 5 januari 2017

Av En Mamma Bekänner - 5 januari 2017 21:17

Idag så fick jag gå till jobbet..lite motvilligt då ledigheten har varit skönt och välbehövligt! Eftersom jag började kl 14 så kunde barnen vara hemma från fritids då de ändå kan vara hemma själva en stund. Även att det är såååå skönt att slippa gå upp på morgonen och lämna dom. Det är ju så sjukt kallt nu! Allt fryser! Vi må bara ha ca 9 minus men det känns som 20minus.

Längtar lite till de är tillräckligt stora att ta sig till skolan helt själva haha.


Idag frågade min yngsta son om vi kunde skaffa en fladdermus. Vet inte riktigt vad mitt svar va mer än : "... eeeeh..... "

Han sa att det skulle vara så coooollt att ha en rabiessmittad fågel.
"Då får du ha allt i rummet upp och ner då" , sa jag.
"Varför?"

"Dom sover ju upp och ner"
" .......Då skiter vi i det, mamma"


Lättlurade barn haha.


Jag är så sjukttrött och bara längtar hem! Längtar till mina barn...faktiskt! Men lär ångra det när jag väl är hemma sen och de har halft ihjäl varann.  Dock lär de ligga och sova . Tack och lov för det! Love that shit!


  

Jobbar förmiddag i morgon, verkligen inte min grej att gå upp tidigt som sagt! Jag älskar att sova!

Får bita ihop, sen är jag ledig hela helgen!

Och jag tänker inte göra ett skit då :P

Nu förbereder jag mig mentalt innan jag går ut igen och kylan tränger in i benen och får mina näshår att frysa!Bildresultat för super cold meme

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards